Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Friday 28 January 2011

peliknya.......

erm,,,,
satu story ag....
pening tol ak ng dak sorang nie..
owg da caye at dia boleh lak dia kata
"ala aku xnak"
panas tol ak dengar...
kate banyak kejew la nie la tu la tu la nie la...
biase la semua benda mesti ad kejew yang menanti....
haiyo pelik tollllllll
da orang caye buat je la dengan bersungguh-sungguh....
ak pulak sakit hati.
yela kan...
ak nie sape...
dia tu sape..
xlayak bagi pendapat...
serious aku cakap aku x suka cara dia kate macam tu,..
even though ak budak xbape nak pandai..
tapi aku pon ada jugak pendapat....
camne la nk maju kalau macam nie...
hmmm....
xp la...
aku nie xbape nk pandai...
tunggu la aku dapat 9a baru la orang akan pandang pendapat aku...
xsuka bila oranag xnak dengar pendapat aku...
kalau ye pon denga je la sayang oi..
ye ak tahu aku sape...........

mood : redho...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...