Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Tuesday 27 December 2011

assalamlualaikum dan salam sejahtera...

pergh..
agak lama la aku tinggalkan blog aku nih..
rindu meyh...
hehe

seperti yang korang tahu sekarang nih kan tengah musim rambutan + durian..
pergh..
memang dengan aku aku la menggila makan rambutan ng durian...
dua hari berturut-turut aku g kait rambutan.
seronok kot..

meh sini aku nk share kat korang gambar-gambar aku masa kait buah tuh..
antaranya...

hahaha...

:D

yang aku tahu bergambar..
haha

haha..:D

rambutan..


saje..:)

sambil kait buah sambil makan..
bak kate pepatah sambil menyelam minum air..
haha

gaya je..
kait x pon..
haha

orang penting..
haha

penat... 


ha ha ha~
itu la antaranya..
pape hal sambung ceita lagi ok..

terima kasih sebab sudi baca...:D


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
                                     NOOR HANIM EMPUNYA CERITA
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...