Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Wednesday 4 January 2012

sekolah dah start la.. aku???

assalamualaikum dan salam sejahtera...

huh,, patot la aku tengok malam tadi kureng je orang on9..
rupenye hari nih da sekolah..
ada yang da balik asrama , tido awal la,, dan sebagainye..
pape hal...
selamat kembali ke sekolah buat korang-korang yang bersekolah tu ek..
hehe~

hmm apa ek yang bestnye jadi penganggur nih ek??
semua orang kata boring ek..
agak boring la kalau tak de pape aktiviti langsong..
tapi kalau aku ada je aktivitnye.. haha~
aktiviti aku semuanya dalam rumah jep..
hehe

antara benda yang aku wat dalam rumah bila aku dok sorang-sorang kan~

+ sepahkan rumah.. haha
   first aku boleh buat pape je yang aku suka kat rumah uh..
   kalau aku nak sepahkan rumah pon boleh... tapi sebelum mak bapak aku balik aku kene                  
   pastikan rumah aku da kemas balik, baju da basuh dan jemur serta masak nasi.. huhu~

+ kerja rumah??
   aku tak payah nak gado dengan adik aku uh.. hehe~ kalau dia ada kat rumah mesti kerja rumah semua aku
   yang kene buat.. bila aku sorang-sorang dengan confirm confrimnye aku kene wat.. tak de la aku sakit hati
   sangat.. hehe~

+ layan blog + you tube.
   keje aku lagi duduk rumah asyik layan blog +you tube jep.. bukan blog aku.. blog orang..
   pergh best doe layan blog + you tube.. ada yang lawak ada yang sedih..
   memang terbaik la aku cakap wat mengisi masa lapang aku yang sangat lapang uh. hehe~ nak tunggu orang
   lesen uh kol soh wat latihan entah bile la pulak.. hehe

+ layan novel??
   huh,, ramai orang kate syok layan novel.. tapi nape jiwa aku tak kearah itu ek?? aku un pelik.. mak bapak
   aku layan novel.. aku tak ! ! aku da try da.. dari ary uh sampai sekarang tak habis-habis.. bile buka je mula
   la nak tido.. huh,,, gila la.. haha~

hmm aku ada la terlintas nak cari kerja kan..
semua sepupu aku da kerja..
serius aku jelez..
memang la dok rumah tak dapat duit..
sedih kot tak de duit.. haha~

mungkin korang ada yang tertanya-tanya pada diri korang en cmne nk topup nieh..
aku topup nih xd la kesah sangat sebab aku jarang mesej pon..
orang bagi mesej aku balas.. orang x bagi tak de la pulak aku nak gatal-gatal tanya *hai*
hehe~
aku malu + takot la nak hantar mesej at orang..
yela kan..
kita tak tahu masa orang, mungkin orang uh tengah busy ke kan pas uh aku pulak kacau..
tak nak la..
lain la kalau aku betul-betul ada hal yang pentang ..
hmm..
hehe~

tu je la..
terima kasih sebab sudi baca ya~
hehe ...;)


                     

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...