Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Thursday 18 July 2013

Oh My Result ...

assalamualaikum dan salam sejahtera..

hai kamu, kamu dan kamu...
sorry lambat update...
result keluar hari isnin, (15/7/2013) tapi hari ni baru ada masa untuk update..
busy dengan PBS laa.. 
sem 3 ni, aku ada 3 PBS.. masa aku penuh dengan PBS je.. 
pagi, petang, malam.. always PBS ......
dan hari ni aku curi-curi sedikit masa untuk undate blog aku yang berbulan-bulan bersawang.. hehe...

ok..
result aku takde la gempak macam mereka-mereka di luar sana..
tapi aku bersyukur sangat..
ada peningkatan :) dan ada penurunan :(
meningkat 3 dan menurun 1..
ok la tuh.. aku bersyukur sangat..
mula-mula aku sedih sebab ada c...
sedih sangat.. 
dapat-dapat result tengok ada c... perghhh....
rasa macam hati ni jatuh terluka.. padahal subjek tuh la yang aku score gila-gila...
itu yang aku sedih sangat tuh..
subjek aku score dan aku yakin boleh lulus.
mak, abah dan adik beradik aku sentiasa bagi sokongan,
cikgu banyak bagi latihan dan rajin buat kelas tambahan.
itu yang buat aku lagi sedih...

pada saat itu aku ada kawan yang sangat memahami dan support aku..
aku ada bagitau result aku kat 3 orang KAWAN yang terawal... (bukan family k)
2 orang sama dengan aku form6..
dan sorang bukan...
2 orang form6 ni best sangat..
result dorang lebih kurang je dengan aku.
tapi aku sedih lebih-lebih.
dan ada salah sorang dari kawan aku tuh cakap "dah la, g tidur, esok g sekolah"
sangat bermaksud...
maksud dia esok pergi sekolah confirm tak sedih sebab mesti ada kawan kita resultnya macam kita..
nampak tak? haha..
dia pandai buat lawak...
dan lawak dia semua serius..
aku je yang tak reti nak serius dengan...
hehehe..
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...