Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Saturday 5 February 2011

jealous ! !

huh,,,
tadi tanpa tidak disengajekan aku terbukak la FB sorang nie....
dia kawan lama aku,,
kitaornag kenal pon melalui kawan aku sorang nie...
dorang nie budak asrama penoh,,,
orang kate dak asrama nie susah nak dapat jadi pengawas...
tapi tadi aku tengok gambar dia,,
dia pengawas kot....
huh terkejut habiz aku,,..
dulu skul lame dia dia bukan la pengawas,,,
sejak masok asrama penoh nie teros pegang pengawas kot...
sebelum nie dia dak asrama jugak tapi xd la asrama penoh like sekarang..

serious ak cakap aku jelez habiz ngan budak nie...
xtahu la nape en aku jelez sangat ngan dia...

orang kate kalau jelez benda baik xpe kan...
dia bantu kita untuk majukan diri sendiri...

aku harap la satu hari nanti aku akan belajar di suatu tempat yang sama dengan dia...
dapat menjadi rakan kongsi perniagaan ke...
huh seronok kot...
da la aku nie suka bab2 perniagaan...
kot2 la kan jumpe dia kat U ke...
ha ha ha....

coming soon. . .
juz wait n c...
he he he...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...