Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Thursday 17 March 2011

cuti skul bulan 3.

assalamualaikaum....
cuti skul??
smua org akan epy bile dengar cuti sekolah...
ini adalah kerana :
  >ley melancong
  >dapat lepak ngan adik beradik.
  >dapat lupe jap tentang skul.. (nk lpe tros xley coz spm) ha ha
dan banyak lagi la...kalau nak senaraikan memang xkan abiz la citer dia..he he

mmmm....
12.3.2011 (sabtu) - 20.3.2011 (ahad)
huh lame kot...
tapi kalau ada kelas kejap je seminggu tu..
start hari sabtu ary tu sampai sabtu ada kelas...(ahad x la)
pas je abiz kelas hari sabtu hari tu memang aku cepat2 la nak balik Taiping..
bowing kot dk umah jep.
walaupun kejap je balik taiping tapi rasa puas kot..
tapi xd la sonok sangat sebab abang aku x follow same..
paham la kan kalau balik kampung xcukup sorang mesti xsonok kan...
rasa lain jep..
tapi kalau dia balik pon kitaorang slalu abizkan duit dia..
ha ha ha ...
bila lagi kan...
he he he..

dalam ketiadaan abang aku waktu balik taiping tu aku n adik aku njoy jugak sb...
kitaorang amik gambar...
he he he...

antaranya.......





    






nie je la....
nak tarok semua jenoh le...
da la tenet lembab..
he he he...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...