Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Thursday 6 October 2011

aku ok je..anda??

assalamualaikum dan salam sejahtera..

situasi 1
hmmm....
aku ok je..tapi kenapa orang lain tidak..
adoi...
susah la kalau macam nieh..
aku tak de pape pon ko je yang nak lebih-lebih..
bukan apa pon lah...
ko da tak nak jadi member aku ke??
kalau ko fikir member ko terlalu banyak dan ko harus buang aku dari jadi member ko .. ok fine ..
kalau tak nak cakap je la.. or aku ada wat salah kat ko??
tapi last aku cakap dengan ko ok je.. tak de la pulak nak marah-marah or apa-apa..
tapi kenapa sekarang da lain??
aku tak lain pon..
masih sama... ko tuh je...
setiap kali aku on9 pasti ko akan off9.. walaupon ko bru je on9.. *macam bodo-bodo je* *maaf*
tak paham aku eh...
suka hati ko la,,
janji ko bahagia..

situasi 2...
susah kan kalau ada orang yang tak pandai nak beza mana satu permata dan mata satu kaca.
kalau anda rasa anda betul selama ini memang silap besar la..
aku senyap tak bererti ko betoi.. aku malas nak gadoh dengan ko..
sebab aku da paham sangat dengan ko..
kalau ko dah api tak kan aku pon nak jadi api..
tapi bukan setiap masa ko je yang jadi api.. ada masanya aku yang akan jadi api..
yang nak marah aku xtentu pasai kenapa??

situasi 3
datang kembali???
kenapa datang selepas pergi??
setakat nak balas dendam dengan orang lain tak payah..
aku bukan bahan untuk anda balas dendam...
bukan sekali ko buat aku.. dah banyak kali..
dan kini bukan masanya lagi..
kalau ko fikir ko hebat ko try la.. ko nak cakap ko je yang hebat kan.. aku nie xhebat macam ko kan~
hah.. sekarang kita tengok sape yang hebat..
dulu semua salah aku kan~ ko tak wat salah pape pon kan.. salah ko semua aku tutup..
salah aku ada ko nak tutup?? sampai bila pon ko tak kan tutup/lupa..
aku wat macam tu kenapa ada ko fikir?? sebab aku tak nak gadoh dengan ko..
ko cerita macam-macam kat member aku sampai member aku kata macam-macam kat aku,,
ko nak kata aku je yang salah kan... aku je yang tak betoi kan..
ko malukan aku kan.. sampai semua member aku kata aku salah kan....
hah..cukup la lakonan ko uh..
aku tak mungkin aku berbalik..
maaf...

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
maaf atas semua yang diatas..
saje penuhkan masa..
hihihi~
da~

terima kasih sebab sudi luang masa untuk membaca..;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...