Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Monday 3 October 2011

PMR la weyh..

assalamualaikum dan salam sejahtera...

hey korang~
PMR esok la weyh.....
SPM???

Cepatnye masa berlalu weyh...
takat la pulak..
hihi~

tadi diaorang-diaorang form3 meronda sekolah nak minta maaf...
habis 1 sekolah deme meronda..
termasok la kelas aku dorang datang nak minta maaf
baikkan dorang~
ramai-ramia datang minta maaf..
nampak beno ada wat salah kan~
ha ha ha~

tapi aku xpernah nak kesah pon salah dorang tuh...
anggap je kita sedang bergurau masa tu..
kan senang~
tak de sapa pon yang sakit hati..
kan~

dak kelas aku pon tak de nak simpan-simpan pape perasaan yang buruk-buruk kat dak form3..
kitaorang ok jep..
layan macam biasa je..

adat dunia la kan
biasa la kan setiap manusia ada wat salah..
sebagai manusia biasa kita harus minta maaf atas kesalahan kita dan kita pon haruslah memaafkan dorang yang ada buat salah kat kita kan~
baru la hidup kita aman dan damai....
hmm...:)

kepada korang yang bergelar tingkatan3
good luck k...
terutama untuk adik aku uh Noor Izzati..
semoga bergaya...
tak lupa jugak buat korang-korang yang Tingkatan3 SMKDPPK..
do the best k...

GOOD LUCK ~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...