Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Sunday 3 February 2013

alhamdulillah :)

assalamualaikum dan salam sejahtera...

hep korang....
malam ni aku rasa happy sangat...
you know what,,,
aku dah terus terang !!!

Allamdulillah,,,,
lega cikit rasa hati aku ni...
dan nasib dia ok.... 
the most important that "dia faham akuuuu !!!!!"
and he make me smile when he said that "..........................................."
ooohhhmmyyyy......:)

so,,, come on...
lakukan sesuatu yang baru...
tutup buku lama dan buka buku baru,,,...
insyaAllah, segala urusan dipermudahkan,...
aamiin.....

korang doakan aku....
harap kita sama-sama berubah demi kebaikan,,,
insyaAllah... :)

buang yang keruh ambil yang jernih......
see ya :)

assalamualaikum.... :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...