Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Sunday 3 February 2013

kawan ??

assalamualaikum dan salam sejahtera...

hai korang....

kawan? sangat ramai... baru kenal dua minit pon boleh digelar sebagai seorang kawan....
tapi sabahat tak sama sekali....
dah berpuluh tahun kenal pon belum tentu seseorang tuh boleh digelar sebagai seorang sahabat...

terlampau banyak permata yang berlagak seperti kaca....
kadang-kadang sampai tersilap pilih antara kaca dan permata,,,,..
permata ni mahal...
kena pandai cari dan selidik...
kadang-kadang aku sendiri salah pilih kaca dalam kehidupan aku...
ohhhmyyyyy sangat sedih,...
tapi aku terima dan aku harap aku tak buat salah lagi....

pernah sekali aku nagis gila-gila sebab kawan...
aku tak tahu nak luahkan kat sapa...
akhirnya aku amik keputusan luahkan dekat mereka yang sangat rapat....
1) family  
2) *****
3) ******
4) *******

dorang selalu support aku... aku sayang dorang...
aku betul-betul down gila time tu...
benda ni berpunca dari mulut....
aku pon tak sangka.....

tipu la kalau kita tak pernah menagis untuk kawan kita...
(kuat gila hati kau jah.... haha )
tapi mungkin la korang ada yang tak pernah mengangis... tapi aku tak boleh bohong yang aku pernah mengangis...
mungkin dia bukan orangnya,...
aku terima...

sekali kau dah musnahkan kepercayaan aku 1000 kali pon belum tentu aku kan percayakan kau...
tapi aku sayang kawan aku even dorang tak pernah jaga / amik tahu pasal aku....
never mind,,, 

conversation between us in whatsapp and otp
"kau kena kuat nim, pastikan tujuan kau masuk form6 tercapai"
"buat bodo je dengan dia, aku kan ada"
"jangan la nangis, aku tak suka tengok kau nangis"

love them so much.......



















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...