Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Wednesday 15 June 2011

puas menjerit..:P

hai korang...

cerita aku hari ini adalah acaran akhir sukan sekolah aku...
macam biasa la kan aku bukanlah athlete kan..
ha ha ha..
kadang-kadang aku nie lari jugak dari sukan..
pernah jugak aw nak lari dari lari..
last-lastnya kantoi ngan cikgu..
nie semua senior aku la punya cerita.
ha ha ha..
tapi tak pe la kan..
tu form2 punya cerita..

nak kata form2 punya cerita sahaja??
ermm form5 pon aku buat hal..
ha ha ha..
form5 pon aku ponteng sukan..
sonok kot jadi pelarian sementara..
ha ha ha..

berbalik pada tajuk aku kat atas tu..
korang nak tahu hari ni adalah hari kedua acara-acara akhir sukan sekolah aku..
huh...
sonok bai..
taw kenapa??
sebabnya ada acara tarik tali..
senang cerita acara paling famous + gempak lah..
aku pon pelik..
xpernah-pernah masok tahun nie aku masok..
mulanya menang la cuak kan...
1st time kot..
gile ko xcuak...
ha ha ha..

enjoy gila lah hari ni..
dengan kitaorang sepakatnye..
tak de marah-marah..
tu la yang buatkan enjoy..
kalau da cuba still kalah jugak..
xpayah la nak marah2 kan..
mungkin xde rezeki..
pape hal kita enjoy...

sama jugak dengan dak laki..
dorang support kitaorang..
of course la kitaorang pon akan sokong dorang balik....
1 time kot...
ini lah namanya semangat berpasukan..
senang cerita semangat temenggung lah..
huhu (lebih suda...:P)

cikgu-cikgu pon turun padang kot beri sokongan...
seronok...
he he he..:D

lagi satu nak cerita..
cew korang tengok muke-muka dan gelagat dak yang tarik tali tuh...
serious weyh kelakar..
aku tak boleh tahan toi tengok muka + gelagat dorang..
ha ha ha..

nie aku tengok dorang..
entah-entah dorang tengok aku dorang pon gelak-gelak..
ha ha ha..

ok lah...
cerita mengenai sukan nie belum tamat lagi..
nanti aku sambung...:P

sorry la kalau terover..:P
ha ha ha..

pape hal terima kasih sebab sudi baca..:)
suke korang lah...:P
ha ha ha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...