Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Friday 24 June 2011

sukan tahunan kali ke 42..:)

hai korang..

hmm semalam (23.6.11) sukan kat sekolah aku..
cam biasa la kan pagi tuh semua orang aku sebok..
dan ada jugak yang menyebok-nyebokkan diri dorang tuh...
tapi xpe la kan..
aku xkesah pon..
tugas aku pon ada..
so aku ciapkan la tugas aku..

apabila sudah petang~
sukan pon bermula..
macam biasa la kan sukan dimulakan dengan perbarisan..
sonok kot....
tahun nie aku masok unit beruniform..
huhu..

masa aku form1 ngan form2 aku masok umah sukan,..
form3 xd perbarisan unit beruniform yang ada umah sukan je...
tahun tu aku da form3 xkan nak masok umh sukan lagi kot..huhu
form4 lak aku masok perbarisan pengawas...
dan last year aku aku nasok unit beruniform..
bawak sepandok lagi..
ha ha ha..

seronok..
bukan seronok apa sebenarnya..
yang seronok tuh sebab KRS dapat rm100..
ha ha ha...
menang kot..
memang la the winner tu dapat kat PKBM..
tapi nilai duit same je kan...
ha ha ha..
 pada mulanye aku dengar kadet koreksional menang..
hampe kot..
last-lastnye K.K dapat no3..
time tuh kitaorang da sonok da..
huhu..

macam biasa la kan hadiah n duit tu diutamakan kepada dak-dak yang masok kawad..
yang sanggup berpakaian uninform tengah-tengah panas tuh..
ha ha ha..

tapi kan..
tahun nie aku pelik cikit ngan aku..
aku xtahu nape..
aku rasa boring + berdebar-debar gilew kot..
time yang best pon time tarik tali ngan time keputusan.
xpaham aku..

kali nie aku xbanyak amik gambar la..
kalau x setiap event kat sekolah tu mesti banyak yang aku amik gambar..
malas pon ada..ha ha ha
tapi ada jugak yang aku amik...
korang nak tengok...
kat bawah..
sebelum tu kite tengok dulu persiapan tok umah sukan k..


nak jugak......

ngan eman..:)

sekalai lagi...

temenggung + KRS..
ada kimia meyh..
tema kale hijau..:)



hari sukan...:)

eman, aku dan adik..
KRS..:)

sekali lagi...

pembawa sepandok..:)

zul, cgu fara n azrol..

sempoi..

time nak lari...

cew kome tengok bendera tu..

:)
pengedar air n roti..:)


semangat..

sebab aku pakai nie lah bendahara menang..
so bendahara share2 la rm500 tu ek..
ha ha ha

acara ibu bapa

tarik tali..:)

laksamana

temenggung pule..:)

temenggung lelaki..:)

dengan penuh semangat.
temenggung boleh..
huhu

laksamana pule..

nge~

ketua rumah..:P

acara guru..:)

akhirnya bendahara yang menang..

tu aje yang ada..
kalau ada lagi gambar aku update blog aku k..
terima kasih kat korang sebab da baca..




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...