Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Friday 3 June 2011

tolong la jadi matang cikit..! !

hai korang..

nak citew cikit nie..
pasai yang menyakitkan hati..
nie semua pasai budak-budak..
kalau je pon xmatang (budak-budak) lagi tolong la paham awak tu da sekolah menengah..
xperlu lah nak tunjuk budak-budak sangat..

aku bengan toi dengan sorang budak nie..
nak marah kang katenye aku nie garang,jahat xbaik macam2 lagi la..
mula nanti nak bercerita kat kengkawan ng family dia..
tolong la paham aku dengan dia dah xd apa-apa..
xperlu la nak kecoh kat semua orang pasai aku dengan dia....
tolong la weyh...
kalau aku dapat tahu sal bende bukan2 dari mulut dak form ko,,
memang ko la yang mula..
kalau ko adik aku memang aku lempang ko..
tapi ko anak orang..

xperlu nak buka story yang da berzaman..
ye aku tahu ko tahu aku sayang dia..
tapi xperlulah nak kecoh..
paham...

tolong la paham yang *dia* da ada awex..
so xpayah nak gatal2 story sal aku...
stop la weyh...
hope kaw sedar yang aku xsuke cara kaw..
aku cakap ko bukan nak dengar..
hey.....


*tak perlulah nak buka story lame untuk jadi famous*

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...