Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Tuesday 17 May 2011

di sebalik hari guru..

assalamualaikum dan selamat sejahtera..

hai korang..
hari ini aku nak share cikit cerita mengenai di sebalik hari guru..
ada antaranya gembira dan bengang..

kita mulakan dengan seronok dulu la ek..
xsabar nie..
hummm..
huh boleh tahan la hari guru tahun nie..
bukan sebab apa pon..
sebabnya kitaorang boleh tangkap2 gambar..
seronok beb..
semua ok jep .. (xda semua tapi kebanyakkan)
yang tangkap2 gambar nie semua dak yang masok persembahan pengawas waktu hari guru..
seronok berurusan dengan budak-budak yang xbanyak kerenah..
dorang xkesah..
lagi pon tahun nie last year kat panglima...
so ok2kan lah diri anda untuk bergambar bersama kami..
ha ha ha (ketawa besar)

korang nak tgk gambar nye x??
huhu
nie la dianya...
he he he



       wif nana.. aku bajet je juru gambar.. ha ha ha
                        kami budak jujur..
              sebelum persembahan hari guru..
                kami budak baik.. ha ha ha
             selepas persembahan hari guru..:)
                    kami suka bergambar
                   kami sayang cikgu...

             kami pengawas sekolah huhu..
             asai aku pendek lak nie???

             makmal komputer pon jadi..huhu


nie je yang aku upload..
nak tengok lagi jengok2 la fb aku..
or bagi je pendrive kan aku..(senang~)
ha ha ha..

sangat suka + sayang memori nie..
xkan penah lupa..
ha ha ha..

kepada kengkawan yang bace..
nanti kita snap2 lagi k...
hahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...