Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Friday 20 May 2011

Ipoh punya cerita..

assalamualaikum dan selamat sejahtera...

hai korang...

hari nie ada cerita lagi...
tentang ipoh...:p
he he..
hari ini (20052011) kitaorang dijemput pergi stadium ipoh..
ini adalah kerana ada perasmian mssm..

nak cerita situasinya memang penoh la wey..
sampai aku pon xd tempat duduk..
tapi kitaorang kan *panglima*
so pape hal pon kitaorang wajib duduk..
ini semua adalah gara2 nak main ombak punya pasai..:P

memang jumpa banyak member dari skul lain..
sonok bile dorang still igat aku :P
walaupun da lame xjumpe..
dorang skunk da lawa meyh..
orang da ada balak lo..
aku??
simple2 suda...
dan dorang juga suda tinggi
dulu aku rasa aku je la yang paliang tinggi..
tapi sekarang :P

wah~
seronok beb tengok orang semua orang pegang tanglung...
tapi kan warna merah lagi banyak daripada warna putih..
smart la pulak..
tapi kitaorang peduli apa..
sebab kitaorang pegang konsep *aku dah buat*
ha ha ha..

orait~
sekarang tibalah masanya untuk kita sesame tengok gambar...

                      setibanya di stadium..

           sebelum makan snap dulu..

             Panglima..:)

             dengan form3..:)

                              wit ain... :)


       
           sebelum korang tido..:P

          dak laki yang nek bas pompan..:P

antaranya je la...
ada lagi..
jengok la fb aku..
he he he...

xnak bebel panjang2 nanti korang malas bace :P
terima kasih kepada juru kmre...
dan terima kasih buat kengkawan ..:D
seronok wit korang..:D

story nie xabz lagi ow..
nie yang nampak dengan mata kasar...
yang xley nampak dengan mata kasar belum cerita lagi..
hmmmm....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...