Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Saturday 28 May 2011

kL pule~

assalamualaikum dan salam sejahtera..

hai korang..
hari ini aku ada cerita yang hendak dikongsi bersama-sama anda semua..
pada 280511 sekolah aku buat rombongan untuk pelajar biasiswa..
aku nie saje2 je folow juz tok penohkan bas..
ha ha ha..

aku sangka2kan boring rombongan kali ini..
nampak sangat anggapan aku salah..
ha ha ha..

antara tempat0tempat yang kitaorang g ialah
- tugu negara
- petrosains
- muzium islam
- masjid negara
- dataran merdeka..

ha ha ha..
sonok meyh kawan ngan dak2 suke pasing...
kenangan ow..
tahun nie dah la last year kat panglima,,
dorang yang lain pon sempoi je nak tangkap gambar..
senang cite memang bez la..
malas nk merepek panjang-panjang nt kome xbace..:P

pape hal jom kita tengok gambar..

kat Tugu Negara.


..:)

dak laki..

Lebuh Seni..

Dataran Merdeka

...:)

1 Malaysia..



sebelum tido...
ngan Fadilah...

..:D

korang sempoi lah..
petrosains..:)

KLCC
dalam masa yang sama..
semalam bufday Mail...
so inilah hadiah untuk kaw..
selamat hari tue...:)

hadiah untuk Mail..:)

maaf la korang sunsunan gambar terobo..
huhu..

pape hal memang njoy lah ngan korang...
korang sempoi meyh..
pasnie ada pape event kita snap2 lagi..
sayang korang lah..
ha ha ha....:P
                                                        





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...