Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Thursday 12 May 2011

soalan negeri boco??

assalamualaikum, salam sejahtera n salam 1 Malaysia...

hari ini aku nak share cikit tentang pengalaman aku yang baru nak masok 2 minggu dalam peperiksaan ni..
huh korang tahu x??
aku ada tanya hamba Allah ni.
antara perbualan kami adalah...

 aku : wey kaw da pekse?
 dia : da.. mula hari Jumaat hari tu..
         ang?
 aku : same la... wey ko da pekse bm?
 dia : blom...
 aku : ko tahu apa yang kuar x?
 dia : taw... gelanggang tok wali, merah silu, harga remaja. (dan lain-lain lagi)
 aku : ok thx...:)

keesokkan harinya..
apabila saje dengar anda boleh menjawab soalan sekarang...
tup2..
memang kuar betul la wey...
untungnya dak sekolah dia...
dorang spot soalan..
dan itu kuar....

lepas nie aku akan tanya budak-budak sekolah dia..
ha ha ha ..
walaupun tak semua tepat tapi ada jugak yang kuar...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...