Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Monday 29 August 2011

esok raya ! ! !

hai korang~

seperti yang sedia maklum esok raya ! ! !
huhu...
seronok weyh...
mesti korang tengah sebuk-sebuk wat kat rumah tu kan..
aku pon sama..
tapi aku rehat..
huhu...

malam kunk lagi la sebuk weyh...
nak wat rendang, ketupat dan sebagainya...
nak isi kueh raye dalam balang dan isi duit raye dalam sampul raye..
huhu..
suke bau duit baru..
semangt nak raye berkobar-kobar..
ha ha ha..

tahun nie aku wat kat rumah aku je..
sebab mak bapak aku kerja...
kalau mak bapak aku cuti aku wat semua nie kat kampung aku la..
huhu..

esok raya??
macam xcaya pon ada..
kejam ke dah sebulan kita berpuasa,..
harap-harap raya tahun nie penoh makne la ..
hehe...

pagi raya esok aku  beraya dengan abang dan adik aku..
sebab mak bapak aku kerja pagi..
so,,
petang tuh boleh le merayap rumah sedara mara..
huhu..
xsabar la weyh nak jumpa sepupu-sepupu aku..
nasib la kampung bapak aku kat sini je..
mesti sepupu aku akan singgah sini..
ha ha ha...

aku rindu sepupu-sepupu aku la...
rindu nak kutip duit raye jugak..
ha ha ha..
(tak de la.. tu tambahan je.. hehe)

hehehe..
terima kasih sebab sudi bace..
yuk la sambung wat kerja rumah..
sok da raye..
hihihi..

sekali lagik..
selamat hari raya ~
maaf zahir & batin ...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...