Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Thursday 18 August 2011

exam...

hai korang..

tadi aku exam kertas math 2 ngan +math2...
fuhh...
bayangkanlah..
pas math, +math pulak..
kalau satu da tah pape, mule la mood nak jawab lagi  1 kertas da nak ilang~

time jawab +math tadi xboleh bla betoi la..
ramai yang tanya cikgu..
huh gila lah..
ramai jugak yang tanya kawan..
boleh pulak bincang-bincang time tuh..
mane tahan kalau kiri kanan, depan, belakang bincang...
da la add math memang aku
jelez tahap gaban la kan...

tapi kan serious kelakar time jawab add math tadi..
aku try le pandang belakang..
pandang-pandang sumua pakat tanya-tanya..
ada yang tanya cikgu ada yang tanya kawan..
xboleh bla betoi..
exam paling kelakar sepanjang pra spm nieh..

serious time aku jawab add math kali nie xngantok langsong..
nie semua kes banyak gelak..
ha ha ha

sampai cnie je la aku updated ...
nak dekat buke da nie..
ha ha ha..
selamat berbuka~

terima kasih sebab sudi baca...:)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...