Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Saturday 27 August 2011

raya??

hai korang~

mesti korang tengah sebok-sebok wat kuih raya kan..
minggu nieh memang paling sebok la..
wat kuih raya, beli baju raya, tukar langsir dan macam2 lagi..
walaweyh raya kot xsabar nieh..
huhu~

xsabar nak jejalan umah sedara-mara, kawan-kawan..
sonok..
macam-macam leyh dapat..
>boleh rapatkan hubungan.
>kenyangkan perot..
>dan dapat duit raya..

yang no3 tu yang wat semangat semakin berkobar2..
huhu..
tapi kan da besar...
ada ke lagi orang nak kasi duit raya...
harap-harap ada..
ha ha ha...

wat sesiapa yang kenal aku tuh jempot-jempot le datang umah aku k...
pintu sentiasa terbuka..
kecuali kalau aku dan family aku p raya..
huhu~

pape hal aku nak kasi korang tengok gambar..
hehehe..

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin :)

da~
nanti sambung cerita lagi k...
thx korang~
xsabar nak raya la weyh....






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...