Assalamualaikum dan Salam sejahtera.. Selamat datang ke blog Noor Hanim.. sudi-sudi la follow saya.. terima kasih..

Saturday 6 August 2011

rombongan dak bio + rc...:)

hai korang,,,

hari nie nak cerita sal rombongan...
rombongan ke mana??
Taiping jep..
rombongan kali nie aku g bersama-sama dak bio form4 ng dak kelas aku..
best kot...
enjoy je xde nak gadoh-godah..

korang tertanya- tanya x rc tu ap??
rc tuh reka cipta...
dorang nie masok sebab ada dak bio yang x boleh nk flow sekali (ada hal)
so dorang penohkan ruang-ruang yang kosong tuh..
hehe...

pape hal yuk layan gambar...



huhu

enjoy..:)

happy...

ngan atika..

ha ha ha

nge~

ngan dak pom4...

kawan aku...

time lepak..


tu je..
nanti ada masa aku sambung cerita lagi k..
terima kasih sebab sudi baca...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...